torsdag 14 april 2011

Sista dagen på minisemestern

Torsdag
Har börjat packa för resan imorgon. Som ni sett tidigare är det Förseningar på B45:an så jag och grabbarna får turista i Marsielle till måndag. Inget särskilt på agendan idag men jag ska försöka komma tidigt i koj eftersom jag ska ta flygbussen som går 04:30 från Split. Har haft wifi i båten men nu har vi flyttat den så nu blir det inte rapport på tv ikväll. Det har varit fina dagar här i croatien. Ser nu fram mot en fin resa med fin besättning till Grekland och sedan några veckor i Futuran.

Anders axel har blivit bättre och min förhoppning är att han kan vara med på majseglingen som jag tror också går till Grekland. Andreas vill att jag tar två nyinkomna båtar i juni. Måste dock ha fixat med coscipper om Anders inte kan. Kommer också att försöka att biminin är monterad nu när värmen kommit. Internt till Joss....har tagit tredje hålet men nu gåre långsamt....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar