torsdag 26 april 2012

Ståplats!!!

Igår såg vi tre valar. Troligen ett par med en unge. Dom var ca 50 berntmeter från båten och kom upp några gånger och "blåste"....den största naturupplevevelse jag någonsin haft....ståpälsläge....magiskt!!!

Vi håller nu på att fixa lazyjackspåsen och sedan drar Petter och jag mot Lisabon. Mats åker hem några veckor och kärnar pengar...:)

Misslyckats som vanligt med bilder...bl à filmbevis på valarna men försöker igen...funderar på att hinna klippa mig här i Vilamora...å andra sidan finns poänger med att se ut som en väldigt excentrisk miljonär i mjukisbyxor, orakad och håret väldigt spretigt när man styr in en 47 fotare till tankstället...:) Ok varken Mats eller Petter tror riktigt att jag uppfattas på det viset...

3 kommentarer:

  1. Ibland så skulle jag vilja byta med dig. Slipar för närvarande varje afton till kl 22.00 för att få INKA på banan till slussningen. Vi hörs.
    Ola

    SvaraRadera
  2. Ja tror på dig Pelle men testa om du får kredit vid tankbryggan
    så får du svaret
    Martin

    SvaraRadera
  3. Tack Martin! Ola vi ses när jag kommer hem:)

    SvaraRadera