tisdag 21 juni 2011

Hemma i Umeå

Ungarna körde ut mig till Bromma och gubbon hämtade mig på Alvik klockan 22. Vi fick en fin kväll/natt där jag fick surra av mig en massa...lite av debriefing.

Nu kommer bloggen att ligga nere till dess det blir någon ny segling...kommer att behålla denna blogg till alla typer av segling. Så nästa inlägg som jag vet nu är en segling i Mälaren andra veckan i augusti med gubbon Anders och Bernt (Hinkens vänner). Sedan har vi två veckor i september med La Futura. Men det kan också bli någon transportsegling om något nytt rycker upp.

Så kul att så många följt vårt "äventyr"...nu ska jag försöka landa i ett mer vardagligt liv.

Ps
Eumoppen är inregistrerad....
Ds

1 kommentar:

  1. Tack Pelle (och Joss)för ert bloggande.
    Det har varit underhållande att följa era resor på nätet istället för i båten.
    Per d.y.

    SvaraRadera