lördag 23 augusti 2014

Har det långtråkigt

Som ni vet...Futuran står på land och väntar på att bli lagad. Efter nu flera år med starka och varierande intryck/upplevelser är den här sommaren rätt trist....har checkat ut och in Futuran på charterveckorna till hon gick på grund och måste lagas.....ja jag vet Alfons Åbergs farmor har rätt...man måste ha det tråkigt ibland för annars blir det inte roligt senare...hoppas dock att Futuran blir fixad nästa vecka för jag längtar ut på havet och att få röra på mig....vi har en vecka uthyrning kvar i mitten på september och då ska jag till Croatien för en skepparvecka så Bernt kommer ner och fixar den in- och utcheckningen. Tror också att han passar på att segla med familjen några dagar i Stockholms. Skärgård.

Har faktiskt lite span på lägenheter men det är jävligt dyrt i Stockholmsområdet....sista helgen i augusti kommer en vän från Umeå ner och vi tänker gå på lite visningar för att få lite bättre hum om hur marknaden ser ut....ja lite vilsen är jag nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar