söndag 15 juni 2014

Omställning


Har nu varit på landbacken några dygn och det är lite omtumlande. Ikväll (söndag) hölls hemkomstmiddagen med våra familjer hemma hos yngsta dottern på Värmdö.
Så Dick och jag fick skrodera över vårt äventyr

Har idag köpt en gammal bil som jag hoppas ska hålla ihop över sommaren/hösten. La FUTURA ligger på Bullandö och imorgon åker Dick och jag dit för att börja fixa till henne. Tror också att jag fixat en mekaniker som kan installera en ny värmare. Har också kollat ev ny jolle och lite annan utrustning som hon behöver kompletteras med.
Jag kommer att bli rätt bunden av in och utcheckningar av Futuran för de fem uthyrningsveckorna vi har. Delvis därför jag också skaffade gambiten för att kunna åka iväg under veckorna. Men som sagt lite konstigt känns det....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar