onsdag 1 maj 2013

Båtfix på hemmaplan...:)

Har nu varit hemma drygt en månad. Några dagar först hos barnen och barnbarnen i Stockholm och sedan ner till Ewa i Falkenberg.
Åkte på en rejäl infektion med nästan 300 i sänka och blev inlagd på Varbergs lasarett (första gången inlagd sedan födseln). Fick penecelin intravenöst och en massa prover togs. Febern och sänkan gick ner men ingen förklaring till vad jag drabbats av hittades.
Ewa åkte till Turkiet med barn och barnbarn och jag har varit i Umeå för att hämta lite tavlor mm ner till Falkenberg. Idag har jag varit med Tomas och Lisa och vårrustat deras fina lilla Albin 78.
Imorgon bilar jag ner till Falkenberg och fortsätter hallandiseringen. Nästa segling som det ser ut nu blir antingen med 78:an i Stockholms skärgård eller med Olle i Grekland....inte en enda vecka uthyrdning av Futuran i Carinien ännu....skulle nog ha lyssnat mer på min intuitiva misstänksamhet för idén med TMM ....vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar